Prima meegedacht

Goed geholpen bij aanschaf nieuwe caravankussens

Heerlijk matras

Goed en fijn matras. Levering was netjes!

Kwaliteit en goed advies

Bijzondere ervaring, zo dicht bij huis. Goede communicatie. Matras bevalt uitstekend

Beter slapen dan ooit tevoren!

Goede voorlichting, klantvriendelijk en nemen de tijd voor je. Beter slapen dan op de kant en klare matrassen, zelfs de merkmatrassen kunnen hier niet aan tippen. Dit bedrijf snapt hoe belangrijk een matras is voor een goede nachtrust en hoe verschillend dat per persoon kan zijn. Echt degelijke matrassen die ook niet direct inzakken.

Goed advies en fijn matras

Eigenlijk zegt de titel genoeg. Alles keurig geregeld bij Matras Factory. Goede website met duidelijke informatie vooraf, zodat je alvast weet wat ze kunnen bieden.

Matras was super gemaakt zoals maat voering en hardheid ,ligt supergoed, Goed overleg en uitleg , Wij raden anderen aan om hier heen tegaan

In onze vorige caravan en nu bij deze weer een matras op maat. De service, snelheid bevalt ons zeer goed.

Prima matras/ vriendelijke verkoper & logistiek medewerker

Juni 2024 hier een matras op maat gekocht. Je had in de showroom de keuze uit verschillende hardheden. Logistiek/ bezorgen was ook prima voor elkaar. Kortom, een aanrader!

Snelle service, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Adequaat advies, prima (bezorg)service, goede verhouding prijs/kwaliteit.

Goed en snel!

Deskundig advies en snelle levering, we zijn erg blij met de nieuwe matrassen!

Zeer goed matras.

Is een zeer goed product voor een prima matras voor in de caravan.

Keurig

Maar was perfect, bezorging op tijd, duidelijke communicatie. Matrassen weer als nieuw!

Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen en ook meegedacht.

plus snelle service, korte lijn tussen fabricage en verkoop..

zeer tevreden

Zeer tevreden. Natuurrubber medium hardheid. Superflexibele levering. Ze slaapt perfect.

Gewoon een degelijk en goed bedrijf

Goede duidelijke informatie over de matrassen, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Koprtom we zijn zeer tevreden.

Uitgerust wakker

Heerlijk matras we worden uitgerust wakker in onze camper, de prijs viel ook org mee

Goede en snelle service.

Zeer tevreden met onze toppers voor in de caravan. Op maat laten maken voor 2 enkele bedden waar we een Queensbed van kunnen maken.

Heerlijk matras, fijne service en snelle levering

Door goede ervaring van mijn zoon hier een nieuwe topper uitgezocht, prima service en snelle levering. Kan het iedereen aanraden!!

Goed advies, snelle afhandeling

Prima bedrijf en goede kwaliteit

Voor de caravan (Frans bed) matrassen besteld. Makkelijk te bestellen door de handleiding m.b.t. de maten. Na telefonisch contact vriendelijke medewerker die mij verder op weg hielp. Afgesproken tijdstip is nagekomen en geheel was goed verpakt. Inmiddels matrassen (firm) in de vakantie in gebruik genomen en die bevielen prima.

Gewoon goed

Prima matras

Goede service en duidelijke afspraken.

Bellen opmeten, bestellen en ophalen

Zeer teleurstellende kwaliteit

De tallalay latex topdekmatras “Supreme”, die ik heb gekocht, zou zowel zacht als goed ventilerend moeten zijn. Dat eerste bleek waar, maar hij is zo warm , dat ik er niet op kan slapen. De matrashoes is synthetisch , maar als ik deze eraf doe, is deze topdekmatras heel warm op het branderige af. Helaas €545 voor afmeting 90x200 weggegooid!

Businesspark Friesland-West 7

8447 SL Heerenveen

Over Matras Factory

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!